Online planning maken: ervaar het gemak van mijnrooster

Een online planning maken een lastige klus? Echt niet! Mijnrooster is het meest overzichtelijke en efficiënte systeem voor het maken van online planningen. Ook bij grote aantallen medewerkers verspreid over verschillende locaties.

+ 0 %
Tijdbesparing
+ 0 %
Efficiënter
+ 0 %
Overzichtelijker

Online planning afgestemd op uw organisatie

Geen enkele online planning is hetzelfde. Daarom biedt mijnrooster geen kant-en-klare modules voor het maken van een online planning, maar denken en ontwikkelen wij continu met u mee. Ons online planningprogramma is hierdoor altijd afgestemd op uw specifieke wensen en doelen. Dit maakt dat de dashboards alleen de informatie bevatten die uw organisatie nodig heeft. De voordelen: u heeft altijd overzicht en kunt de meest efficiënte planningen maken. Nu en in de toekomst!

Een uniek planningsysteem: voor planners, door planners

Mijnrooster is gemaakt voor planners, door planners. In combinatie met 20 jaar ervaring biedt dit biedt enorme voordelen voor u als gebruiker. Planners weten namelijk als geen ander waar veel behoefte aan is en wat de valkuilen zijn bij het maken van een online planning. Deze kennis vertalen wij door in ons planningssysteem met als resultaat: het meest overzichtelijke en efficiënte systeem om uw online planning in te maken. Als u mijnrooster gewend bent, wilt u gegarandeerd niets anders meer!

De voordelen voor het maken van uw online planning

U bewaart het overzicht

Dankzij de grafische weergave van taken en beschikbaar personeel ziet u in één oogopslag of er voldoende gekwalificeerde medewerkers aanwezig zijn – ook bij grote aantallen medewerkers verspreid over verschillende locaties.

U bespaart tijd & geld

Op basis van de taakplanning worden diensten eenvoudig ingepland en herhaald voor een langere periode. Wijzigingen zoals verlof en ziekte worden automatisch bijgewerkt. U bent hierdoor minder tijd kwijt met (handmatig) roosteren.

U heeft altijd de juiste (hoeveelheid) mensen op de juiste plek

Door precies genoeg medewerkers in te plannen met de juiste kwalificaties wordt het werk efficiënt en op een kwalitatief goede manier uitgevoerd.

U verhoogt de betrokkenheid en het werkplezier van medewerkers

Mijnrooster biedt medewerkers de mogelijkheid om onderling te ruilen, zelf diensten in te plannen, verlof en afwezigheid aan te vragen en altijd en overal de personeelsplanning in te zien.

Functionaliteiten en koppelingen

Mijnrooster is een cloud applicatie met verschillende koppelingen. Ons online planningsysteem kan gekoppeld worden met vrijwel alle systemen voor salarisadministratie, verzuimbeheer en personeelsadministratie. Mijnrooster is dus meer dan alleen een planningsysteem en zorgt er hiermee voor dat uw output betrouwbaarder wordt.

Benieuwd hoe uw personeelsplanning eruitziet in mijnrooster?

Ervaar zelf hoe plannen met mijnrooster uw organisatie beter en efficiënter maakt.