Heeft u vragen of zoekt u uitleg over mijnrooster? Neem dan eens een kijkje in ons kenniscentrum: kc.mijnrooster.nl.
Voor support zijn wij bereikbaar via het formulier hiernaast, per e-mail naar support@mijnrooster.nl of tussen 09:00 en 17:00 uur per telefoon op nummer: 088 088 0288.
Op uw schriftelijke supportvraag reageren wij binnen 48 uur.
Alle schriftelijke support aanvragen komen binnen in ons ticketsysteem. Eventueel kunt u hierin ook zelf een account aanmaken om de status van uw tickets zien.
Ga naar https://jira.plan8.nl/servicedesk/customer/portal/1/user/login om in te loggen of om een account aan te maken. Eenmaal ingelogd kunt u rechtsboven in beeld naar uw aanvragen gaan.
Helpdesk formulier (niveau 1)
Mijnrooster gebruikt de gegevens die u op dit formulier verstrekt om contact met u op te nemen voor de afhandeling van u vraag. We bewaren de gegevens zolang het relevant is om contact met u op te nemen, hierna zullen we uw gegevens verwijderen.