Nieuws

mijnrooster heeft een nieuwe partner: Progress ICT

Groot nieuws voor mijnrooster! Per 1 november heeft Progress ICT in Paramaribo met pLAN8 Consultancy & Development B.V. een partnership afgesloten. Progress ICT N.V. is een gerenommeerd Surinaams ICT bedrijf die zowel de lokale markt, alsmede in de hele regio, waaronder Zuid-Amerika, het Caribische gebied en de zuidelijke staten van de USA, voorziet van hoogwaardige ICT-producten en diensten aan de private- en publieke sector. Progress ICT zal vanaf 1 november een planoplossing, genaamd “easy planning” aan klanten gaan aanbieden. Door deze overeenkomst is de online planningsapplicatie nu ook beschikbaar in de regio waar Progress ICT actief is.

Klik hier voor meer informatie over Progress ICT.

Werkgevers dol op vingerprikklok

De prikklok is terug van weggeweest. Het apparaat is wel veel geavanceerder en nauwkeuriger dan vroeger. Werknemers worden nu digitaal gescand (‘geklokt’) via de vingertoppen.

Volgens uitzendorganisatie Tempo Team wint de prikklok snel aan populariteit: Steeds meer werkgevers die hun tijdelijke werknemers inhuren via Tempo Team, gebruiken de prikklokgegevens als basis voor de salarisverwerking, aldus het uitzendbureau.

Opdrachtgevers kunnen door de prikklok makkelijker nagaan hoeveel uren iemand exact heeft gewerkt en hoeveel loon er vervolgens moet worden uitgekeerd aan het uitzendbureau.

Lees hier het complete artikel uit het AD

8e dag van de BOA

16 november staat mijnrooster op de 8e dag van de BOA. Tijdens deze dag staat de BOA (buitengewoon opsporingsambtenaar) centraal. Met ruim 300 deelnemers elke editie is dit dé plek om met vakgenoten uit verschillende domeinen ervaringen uit te wisselen. De planning van de BOA’s past goed binnen mijnrooster en daarom zijn wij graag exposant. We nodigen iedereen van harte uit om langs onze stand te komen. Tot dan!

Een nieuwe retail klant: Formido!

Graag verwelkomen we onze nieuwe retail klant: Formido! Formido is een Nederlandse bouwmarktorganisatie. Momenteel telt het ruim 80 vestigingen, welke verspreid liggen over heel Nederland. Formido Maastricht heeft nu mijnrooster in gebruik genomen inclusief een fingerprintreader voor tijdregistratie van medewerkers.

Met de fingerprintreader zijn pasjes, wachtwoorden, badges of sleutels niet meer nodig bij tijdregistratie op de werkvloer. Deze nieuwe module is gebaseerd op Biometrische technologie en maakt het mogelijk om met behulp van een vingerscan de medewerker te identificeren en tijdsregistratie door te geven. Geen missende pasjes meer en ook fraude wordt onmogelijk terwijl de nauwkeurigheid van uw tijdsregistratie toeneemt

We wensen Formido veel succes met mijnrooster!

De vraag van mijnrooster buiten NL groeit!

De planning van mijnrooster wordt steeds populairder, ook bij klanten buiten Nederland. Al een langere tijd wordt de internationale versie van mijnrooster, namelijk: Plan2work, gebruikt door Menzies Aviation in Nederland en Spanje, maar ook door Ers Railways in Hamburg. Sinds deze klant in Hamburg zijn we begonnen met het vertalen van mijnrooster naar het Duits. We hopen zo de Duitse markt te bereiken en steeds meer klanten buiten Nederland kennis te laten maken met de duidelijke planning van mijnrooster.

En goed nieuws, deze week hebben we een nieuw contract afgesloten met een klant in Duitsland! Firetrainer gebruikte mijnrooster al in Nederland, maar vanaf 1 september zullen zij plan2work.eu gebruiken voor de planning van trainers op het vliegveld in Weeze. We wensen hen veel succes met plan2work.eu!

mijnrooster automatiseert facturatie met Payt.nl

Goed nieuws voor mijnrooster klanten! Vanaf deze maand hebben we namelijk de facturatie verder geautomatiseerd met PAYT.nl.

Payt is een online debiteurenbeheer en incasso dienstverlener. Doordat mijnrooster nu met Payt werkt, krijgen klanten via hun eigen portaal toegang tot al hun facturen en de communicatie over deze facturen.

Het is nu nóg eenvoudiger voor een klant om zelf een incassotraject te starten en te beheren. Daarnaast kunnen ze rechtstreeks vanuit hun facturatie- of boekhoudpakket geautomatiseerd facturen en herinneringen versturen. Door de automatische koppeling met het boekhoudpakket ontstaat er een intelligent communicatieplatform. Verder kunnen ze de facturen direct betalen via IDEAL, wel zo gemakkelijk!

Meer informatie over Payt.nl vind je hier.

Specsavers nieuwe klant mijnrooster!

Graag verwelkomen we onze nieuwe klant: Specsavers Utrecht! De bedrijfsleider zocht een eenvoudig en snel hanteerbare applicatie om de extra uren transparant en inzichtelijk in beeld te krijgen. mijnrooster biedt hiervoor alle mogelijkheden en daarom gaan zij nu met onze planning aan de slag. Nu kunnen ze eenvoudig alle medewerkers inplannen om zodoende een correcte urenregistratie te verkrijgen.

We wensen jullie veel plezier met het gebruik van mijnrooster.nl!

mijnrooster gaat verhuizen!

mijnrooster verhuist naar een nieuw kantoor in Hoofddorp! Vanaf 1 juni werken wij vanuit ons nieuwe 100 m² grote kantoor aan de Jupiterstraat 51-69. Door de groei van mijnrooster is een grotere werkruimte noodzakelijk. Het nieuwe kantoor in Hoofddorp biedt ons alle ruimte om met ons uitgebreide team aan de slag te gaan. Daarnaast heeft het veel voordelen, zo is er meer ruimte om mensen te ontvangen, beschikt het over een aparte spreekkamer en hebben we meer mogelijkheden om een demo van mijnrooster.nl uit te voeren.

Op dit moment zijn we druk bezig met het kiezen van nieuw meubilair en het regelen van de verhuizing. De datum van de officiële opening van ons nieuwe kantoor in Hoofddorp laat daarom nog even op zich wachten, maar we kijken er erg naar uit!

Wonen Limburg

KCC (klant contact center) van Wonen Limburg maakt al ruim een jaar enthousiast gebruik van mijnrooster.nl. Maar nu hebben ook maar liefst zeven filialen van Wonen Limburg gekozen voor onze planning. Via mijnrooster maken ze de planning voor hun medewerkers inzichtelijk. Het contract is inmiddels ondertekend, we wensen jullie heel veel succes met mijnrooster!