Nieuws

mijnrooster automatiseert facturatie met Payt.nl

Goed nieuws voor mijnrooster klanten! Vanaf deze maand hebben we namelijk de facturatie verder geautomatiseerd met PAYT.nl.

Payt is een online debiteurenbeheer en incasso dienstverlener. Doordat mijnrooster nu met Payt werkt, krijgen klanten via hun eigen portaal toegang tot al hun facturen en de communicatie over deze facturen.

Het is nu nóg eenvoudiger voor een klant om zelf een incassotraject te starten en te beheren. Daarnaast kunnen ze rechtstreeks vanuit hun facturatie- of boekhoudpakket geautomatiseerd facturen en herinneringen versturen. Door de automatische koppeling met het boekhoudpakket ontstaat er een intelligent communicatieplatform. Verder kunnen ze de facturen direct betalen via IDEAL, wel zo gemakkelijk!

Meer informatie over Payt.nl vind je hier.

Specsavers nieuwe klant mijnrooster!

Graag verwelkomen we onze nieuwe klant: Specsavers Utrecht! De bedrijfsleider zocht een eenvoudig en snel hanteerbare applicatie om de extra uren transparant en inzichtelijk in beeld te krijgen. mijnrooster biedt hiervoor alle mogelijkheden en daarom gaan zij nu met onze planning aan de slag. Nu kunnen ze eenvoudig alle medewerkers inplannen om zodoende een correcte urenregistratie te verkrijgen.

We wensen jullie veel plezier met het gebruik van mijnrooster.nl!

mijnrooster gaat verhuizen!

mijnrooster verhuist naar een nieuw kantoor in Hoofddorp! Vanaf 1 juni werken wij vanuit ons nieuwe 100 m² grote kantoor aan de Jupiterstraat 51-69. Door de groei van mijnrooster is een grotere werkruimte noodzakelijk. Het nieuwe kantoor in Hoofddorp biedt ons alle ruimte om met ons uitgebreide team aan de slag te gaan. Daarnaast heeft het veel voordelen, zo is er meer ruimte om mensen te ontvangen, beschikt het over een aparte spreekkamer en hebben we meer mogelijkheden om een demo van mijnrooster.nl uit te voeren.

Op dit moment zijn we druk bezig met het kiezen van nieuw meubilair en het regelen van de verhuizing. De datum van de officiële opening van ons nieuwe kantoor in Hoofddorp laat daarom nog even op zich wachten, maar we kijken er erg naar uit!

Wonen Limburg

KCC (klant contact center) van Wonen Limburg maakt al ruim een jaar enthousiast gebruik van mijnrooster.nl. Maar nu hebben ook maar liefst zeven filialen van Wonen Limburg gekozen voor onze planning. Via mijnrooster maken ze de planning voor hun medewerkers inzichtelijk. Het contract is inmiddels ondertekend, we wensen jullie heel veel succes met mijnrooster!

Weer een nieuwe klant: Triade Security Group

Graag verwelkomen wij ook de Triade Security Group als nieuwe klant! Triade Security Group is een dynamische en gemotiveerde particuliere beveiligingsorganisatie. Hoewel het kantoor is gevestigd in Groningen, leveren zij door heel Nederland hun diensten en daar is natuurlijk een goede planning voor nodig! Na gebruik van de gratis versie van mijnrooster, hebben ze de betaalde versie uitgeprobeerd. Inmiddels is vastgesteld dat deze goed aansluit op hun bedrijfsvoering en is het contract getekend.

Veel succes met mijnrooster!

Welkom Foodora.nl!

Graag verwelkomen we onze nieuwe klant: Foodora.nl! Foodora is een bezorgservice voor restaurants. Op Foodora.nl plaats je een bestelling en fietskoeriers leveren het gerecht van jouw gekozen restaurant bij jou thuis af. Voor al deze bestellingen is natuurlijk een goede planning nodig.

Foodora is een “copy paste” activiteit van Volo.de en zeer succesvol in Duitsland, vooral in de grote steden. Inmiddels is hun markt uitgebreid naar Nederland en hebben ze hun deuren geopend in Amsterdam.

Vorige week heeft Foodora.nl het contract getekend. Mijnrooster speelt een belangrijke rol bij het plannen van de Foodora fietskoeriers. “Ook de bestaande koppeling van mijnrooster met Nmbrs is voor Foodora van grote waarde”, aldus de accountant van Foodora.

We wensen jullie veel succes met mijnrooster!

Training support afdeling

Bij mijnrooster willen we onze klanten graag zo snel mogelijk kunnen helpen. Vorige week heeft de support afdeling daarom een training gekregen van onze eigen Fred Kramer. Centraal stond het afhandelen van tickets zonder hulp van technici. Op deze manier kan ons support team meer tickets afwerken en daardoor meer klanten sneller helpen. Mocht u dus technische vragen hebben over mijnrooster, wij staan u graag te woord!

mijnrooster investeert in server verhuizing om snelheid en veiligheid te waarborgen.

Enkele weken geleden is mijnrooster een server verhuizing ondergaan. Hier heeft u helemaal niets van gemerkt. Toch vertellen we u graag waarom we zijn verhuisd naar een nieuwe server en wat het precies inhoudt.

Mijnrooster is een SaaS applicatie. SaaS staat voor Software as a service, ook wel Software on Demand genoemd. Dit houdt in dat u met mijnrooseter uw EPD in de Cloud heeft staan. Hierbij zorgen wij voor de installatie, het onderhoud én het beheer. Als gebruiker kunt u op ieder moment en overal gebruik maken van de software over het internet. Om dit mogelijk te maken worden alle data ondergebracht in onze servers in een datacentrum.

Om mijnrooster te verbeteren hebben we enkele weken geleden geïnvesteerd in een server verhuizing. Alle data is overgezet en de testperiode is inmiddels achter de rug. We zijn blij te vermelden dat alles goed gaat en dat mijnrooster nu op een snellere en stabielere server draait als voorheen.

mijnrooster verwelkomt PlanetHappy.nl als nieuwe klant

Graag willen wij PlanetHappy.nl verwelkomen als nieuwe klant. PlanetHappy.nl is een speelgoed paradijs voor kinderen. Ze zijn gespecialiseerd in houten speelgoed, hebben een prachtig assortiment en veel online verkoop. De winkel in Driebergen onderscheidt zich van andere speelgoedwinkels omdat kinderen rustig kunnen spelen en daarnaast mooi speelgoed kunnen uitzoeken wanneer nodig. Omdat PlanetHappy.nl vanuit twee locaties werkt, is een goede planning van belang. Nadat zij de gratis versie hadden gebruikt en erg te tevreden waren, zijn ze overgestapt op de betaalde versie van mijnrooster. De rapportages en basisroosters zorgen voor betrouwbare overzichten in verband met loonadministratie. De roosters staan online voor alle acht medewerkers. Zo is iedereen altijd op de hoogte van de planning!

Simol: mijnrooster en Comandi’s eerste gezamenlijke klant

Samen met Comandi heeft mijnrooster haar eerste gezamenlijke klant: Simol. Simol faciliteert sportverenigingen op het gebied van hun horeca-exploitatie. Zij voegen hun expertise toe aan de bestaande organisatie, waardoor het clubkader actief betrokken blijft. Iets dat bij sportverenigingen natuurlijk erg belangrijk is. Al een langere tijd is Simol klant van mijnrooster. Naast het stroomlijnen van in- en verkoop, brengen zij expertise in op het gebied van evenementenorganisatie, business clubs en onderhoud. Hier is uiteraard een goede planning voor nodig en mijnrooster helpt hun hierbij.

Comandi is een management dashboard dat sturing geeft aan organisaties. Voor Simol komt de koppeling van mijnrooster met Comandi goed van pas. Binnen mijnrooster is er een apart tabblad aangemaakt waar zij het Comandi management dashboard kunnen zien. Het resultaat? Een realtime overzicht van de omzet versus de personeelskosten per locatie. Erg handig dus! We zijn blij dat deze koppeling Simol nog beter kan helpen.