Kunt u een uurtje online ondersteuning gebruiken? Direct afspraak maken

Nieuws

Een nieuwe retail klant: Formido!

Graag verwelkomen we onze nieuwe retail klant: Formido! Formido is een Nederlandse bouwmarktorganisatie. Momenteel telt het ruim 80 vestigingen, welke verspreid liggen over heel Nederland. Formido Maastricht heeft nu mijnrooster in gebruik genomen inclusief een fingerprintreader voor tijdregistratie van medewerkers.

Met de fingerprintreader zijn pasjes, wachtwoorden, badges of sleutels niet meer nodig bij tijdregistratie op de werkvloer. Deze nieuwe module is gebaseerd op Biometrische technologie en maakt het mogelijk om met behulp van een vingerscan de medewerker te identificeren en tijdsregistratie door te geven. Geen missende pasjes meer en ook fraude wordt onmogelijk terwijl de nauwkeurigheid van uw tijdsregistratie toeneemt

We wensen Formido veel succes met mijnrooster!

De vraag van mijnrooster buiten NL groeit!

De planning van mijnrooster wordt steeds populairder, ook bij klanten buiten Nederland. Al een langere tijd wordt de internationale versie van mijnrooster, namelijk: Plan2work, gebruikt door Menzies Aviation in Nederland en Spanje, maar ook door Ers Railways in Hamburg. Sinds deze klant in Hamburg zijn we begonnen met het vertalen van mijnrooster naar het Duits. We hopen zo de Duitse markt te bereiken en steeds meer klanten buiten Nederland kennis te laten maken met de duidelijke planning van mijnrooster.

En goed nieuws, deze week hebben we een nieuw contract afgesloten met een klant in Duitsland! Firetrainer gebruikte mijnrooster al in Nederland, maar vanaf 1 september zullen zij plan2work.eu gebruiken voor de planning van trainers op het vliegveld in Weeze. We wensen hen veel succes met plan2work.eu!

mijnrooster automatiseert facturatie met Payt.nl

Goed nieuws voor mijnrooster klanten! Vanaf deze maand hebben we namelijk de facturatie verder geautomatiseerd met PAYT.nl.

Payt is een online debiteurenbeheer en incasso dienstverlener. Doordat mijnrooster nu met Payt werkt, krijgen klanten via hun eigen portaal toegang tot al hun facturen en de communicatie over deze facturen.

Het is nu nóg eenvoudiger voor een klant om zelf een incassotraject te starten en te beheren. Daarnaast kunnen ze rechtstreeks vanuit hun facturatie- of boekhoudpakket geautomatiseerd facturen en herinneringen versturen. Door de automatische koppeling met het boekhoudpakket ontstaat er een intelligent communicatieplatform. Verder kunnen ze de facturen direct betalen via IDEAL, wel zo gemakkelijk!

Meer informatie over Payt.nl vind je hier.

Specsavers nieuwe klant mijnrooster!

Graag verwelkomen we onze nieuwe klant: Specsavers Utrecht! De bedrijfsleider zocht een eenvoudig en snel hanteerbare applicatie om de extra uren transparant en inzichtelijk in beeld te krijgen. mijnrooster biedt hiervoor alle mogelijkheden en daarom gaan zij nu met onze planning aan de slag. Nu kunnen ze eenvoudig alle medewerkers inplannen om zodoende een correcte urenregistratie te verkrijgen.

We wensen jullie veel plezier met het gebruik van mijnrooster.nl!

mijnrooster gaat verhuizen!

mijnrooster verhuist naar een nieuw kantoor in Hoofddorp! Vanaf 1 juni werken wij vanuit ons nieuwe 100 m² grote kantoor aan de Jupiterstraat 51-69. Door de groei van mijnrooster is een grotere werkruimte noodzakelijk. Het nieuwe kantoor in Hoofddorp biedt ons alle ruimte om met ons uitgebreide team aan de slag te gaan. Daarnaast heeft het veel voordelen, zo is er meer ruimte om mensen te ontvangen, beschikt het over een aparte spreekkamer en hebben we meer mogelijkheden om een demo van mijnrooster.nl uit te voeren.

Op dit moment zijn we druk bezig met het kiezen van nieuw meubilair en het regelen van de verhuizing. De datum van de officiële opening van ons nieuwe kantoor in Hoofddorp laat daarom nog even op zich wachten, maar we kijken er erg naar uit!

Wonen Limburg

KCC (klant contact center) van Wonen Limburg maakt al ruim een jaar enthousiast gebruik van mijnrooster.nl. Maar nu hebben ook maar liefst zeven filialen van Wonen Limburg gekozen voor onze planning. Via mijnrooster maken ze de planning voor hun medewerkers inzichtelijk. Het contract is inmiddels ondertekend, we wensen jullie heel veel succes met mijnrooster!

Weer een nieuwe klant: Triade Security Group

Graag verwelkomen wij ook de Triade Security Group als nieuwe klant! Triade Security Group is een dynamische en gemotiveerde particuliere beveiligingsorganisatie. Hoewel het kantoor is gevestigd in Groningen, leveren zij door heel Nederland hun diensten en daar is natuurlijk een goede planning voor nodig! Na gebruik van de gratis versie van mijnrooster, hebben ze de betaalde versie uitgeprobeerd. Inmiddels is vastgesteld dat deze goed aansluit op hun bedrijfsvoering en is het contract getekend.

Veel succes met mijnrooster!

Welkom Foodora.nl!

Graag verwelkomen we onze nieuwe klant: Foodora.nl! Foodora is een bezorgservice voor restaurants. Op Foodora.nl plaats je een bestelling en fietskoeriers leveren het gerecht van jouw gekozen restaurant bij jou thuis af. Voor al deze bestellingen is natuurlijk een goede planning nodig.

Foodora is een “copy paste” activiteit van Volo.de en zeer succesvol in Duitsland, vooral in de grote steden. Inmiddels is hun markt uitgebreid naar Nederland en hebben ze hun deuren geopend in Amsterdam.

Vorige week heeft Foodora.nl het contract getekend. Mijnrooster speelt een belangrijke rol bij het plannen van de Foodora fietskoeriers. “Ook de bestaande koppeling van mijnrooster met Nmbrs is voor Foodora van grote waarde”, aldus de accountant van Foodora.

We wensen jullie veel succes met mijnrooster!

Training support afdeling

Bij mijnrooster willen we onze klanten graag zo snel mogelijk kunnen helpen. Vorige week heeft de support afdeling daarom een training gekregen van onze eigen Fred Kramer. Centraal stond het afhandelen van tickets zonder hulp van technici. Op deze manier kan ons support team meer tickets afwerken en daardoor meer klanten sneller helpen. Mocht u dus technische vragen hebben over mijnrooster, wij staan u graag te woord!

mijnrooster investeert in server verhuizing om snelheid en veiligheid te waarborgen.

Enkele weken geleden is mijnrooster een server verhuizing ondergaan. Hier heeft u helemaal niets van gemerkt. Toch vertellen we u graag waarom we zijn verhuisd naar een nieuwe server en wat het precies inhoudt.

Mijnrooster is een SaaS applicatie. SaaS staat voor Software as a service, ook wel Software on Demand genoemd. Dit houdt in dat u met mijnrooseter uw EPD in de Cloud heeft staan. Hierbij zorgen wij voor de installatie, het onderhoud én het beheer. Als gebruiker kunt u op ieder moment en overal gebruik maken van de software over het internet. Om dit mogelijk te maken worden alle data ondergebracht in onze servers in een datacentrum.

Om mijnrooster te verbeteren hebben we enkele weken geleden geïnvesteerd in een server verhuizing. Alle data is overgezet en de testperiode is inmiddels achter de rug. We zijn blij te vermelden dat alles goed gaat en dat mijnrooster nu op een snellere en stabielere server draait als voorheen.