Loket.nl – Robuuste online oplossing voor salaris en personeel

Loket.nl is de meest robuuste online oplossing voor salaris en personeel. Werkgevers, werknemers en accountant werken slim samen met onze salarissoftware. Ruim 100.000 werkgevers en meer dan 900.000 werknemers maken al gebruik van Loket.nl.
Als ondernemer heb je een groot aantal interesses en passies, maar de kans is groot dat het bijhouden van je salaris- en personeelsadministratie er niet één van is. En waarom zou je daar veel tijd aan moeten besteden? We kunnen tegenwoordig auto’s voor een groot deel zelfstandig laten rijden. Alle beslissingen die wij normaal nemen, worden in een splitsecond genomen door een van de aanwezige computersystemen. Als dit allemaal mogelijk is, dan moet je salaris- en personeelsadministratie toch ook veel eenvoudiger kunnen?
Loket.nl maakt het eenvoudig om alle zaken op het gebied van HRM en salaris op één plek te beheren. Van verlofregistratie, met mogelijkheid tot aanvragen door werknemers, tot volledige document management oplossingen. Altijd en overal toegankelijk. Met één druk op de knop vind je alles wat je nodig hebt. De werkgever kiest zelf waar hij gebruik van wil maken en op welke manier hij wil samenwerken met zijn accountant en werknemers. Dit bespaart hem veel onnodige administratieve uren en helpt de personeelsprocessen soepeler te laten verlopen. Om personeelsprocessen nog soepeler te laten verlopen, is Loket.nl te koppelen met meer dan 75 veelgebruikte bedrijfsapplicaties. Van financiële programma’s en pensioenfondsen, tot personeelsplanning en verzuimregistratie. Wij zien het als onze missie om ondernemers zoveel mogelijk te ontzorgen.

Ga naar loket.nl