Planning software

Home»Planning software

Wij hebben voor u alle functionaliteiten van onze planningssoftware op een rij gezet. Zo weet u wat u van mijnrooster kan verwachten. Mijnrooster is geen standaardpakket wat u afneemt. Als wij mijnrooster bij u integreren, passen wij het systeem naar uw wensen en behoefte aan.

Basisadministratie van uw firma en personeel
In mijnrooster kunt gemakkelijk de organisatiestructuur, functies, NAW-gegevens, contractgegevens, arbeidsverhouding, kwalificaties en dienstroosters van uw personeel verwerken.

Basisplanning personeel
U kunt op een simpele manier uw diensten inplannen voor één of meerdere weken. Vervolgens kunt u dit herhalen over een gekozen periode.

Standenregistratie (verlof, ziek en onregelmatigheid)
Zijn er mutaties door bijvoorbeeld ziekte, dan wordt dit in mijnrooster automatisch verwerkt. Zo heeft u altijd de beschikking over de laatste en juiste planning. U kunt makkelijk overzien of er voldoende medewerkers zijn ingepland.

Taakbeheer en planning
De diensten kunt u voorzien van eisen. Zo kunt u verwerken of er bepaalde kwalificaties nodig zijn, specifieke functie type of het alleen zichtbaar is voor een specifiek deel in de organisatie. Zodra u de diensten heeft aangemaakt is het gelijk duidelijk of er voldoende personeel aanwezig is.

Vakantieplanning
U kun simpel en gemakkelijk een vakantieplanning maken met de hulp van uw medewerkers.

Personeel training
U kunt personeelstrainingen los invoeren in mijnrooster net zoals de nieuwe behaalde competenties/kwalificaties van medewerkers.

Rapportage
Alle gegevens worden automatisch opgeslagen en verwerkt. Deze kunt u gemakkelijk verwerken tot een rapportage of een exportbestand. Zo kunt u uw planningen gemakkelijk analyseren en zo verbeteren wanneer u dit nodig acht.

Alles in één
Mijnrooster biedt naast planningen maken nog veel meer. Het is ook een CRM-oplossing waarin u uw klanten en relaties overzichtelijk kan verwerken. Naast de gebruikelijke gegevens, kunt u ook een overzicht bekijken van aanpassingen van uw klanten en zakenrelaties. Verder worden medewerkers automatische gekoppeld aan alle functionaliteiten binnen mijnrooster. U kunt zelf beslissen voor welke functies u ons planningsysteem wilt gaan inzetten.

Continu back-ups
Mijnrooster is constant bezig met het maken van back-ups, zo gaan uw gegevens nooit verloren. Daarnaast hebben wij een sterk netwerk opgezet, waarin we gebruik maken van een zeer modern rekencentrum die zowel fysiek als softwarematig beveiligd is.

Eenvoudig in gebruik voor het personeel
De medewerkers kunnen eenvoudig wijzigen doorvoeren. Men kan vakantie, verlof en afwezigheid aanvragen en aanpassen.

Mijnrooster als Cloud applicatie
Wij hebben van mijnrooster een cloud oplossing gemaakt. Zo heeft u alleen een webbrowser nodig om met het planningssysteem aan de slag te gaan. U hoeft geen uitgaven te doen aan planning software. U werkt altijd in de laatste versie, omdat de software door ons wordt geüpdatet en onderhouden. Daarnaast maakt u gebruik van van onze back-up faciliteiten en veiligheidsvoorzieningen.

ATW Controle
Bij aanschaf verwerken wij de ATW-regels in mijnrooster. Mocht u dan aanpassingen moeten doen, krijgt u een melding als de ATW-regels worden overtreden. U hoeft niet meer stil te staan bij elke handeling of u de wet overtreedt.

Wilt u meer informatie of een afspraak maken, kunt u geheel vrijblijvend contact met ons opnemen!