Nieuws

Home»Algemeen»Uw Mijnrooster abonnement en de corona crisis

Uw Mijnrooster abonnement en de corona crisis

Beste klant van Mijnrooster,

Vrijwel alle bedrijven worden in deze crisis getroffen en wij zijn uiteraard geen uitzondering! Hoewel we geen terugval zien in onze support activiteiten, liggen vrijwel alle implementaties, opleidingen en workshops (tijdelijk) stil. De continuïteit van de dienstverlening is echter niet in gevaar en willen we samen met onze gewaardeerde klanten door deze crisis heen komen. Daarom zullen we vanaf maart onze betalingstermijn oprekken naar 90 dagen, zodat u meer tijd heeft om te betalen indien nodig.

Om de branches die financieel extra zwaar getroffen worden door de corona crisis te helpen, biedt Mijnrooster haar klanten de mogelijkheid om aanvullende individuele afspraken te maken over de betaling van uw abonnement. Behoort u tot één van deze branches? Neem dan tijdig contact met ons op en kijken we samen naar een passende oplossing. Voor aanvullende afspraken/regelingen over uw abonnement, zijn wij telefonisch bereikbaar op 0880880288.

Gezien de aard van onze dienstverlening zijn de vaste kosten hoog en nauwelijks te reduceren, zeker als we de kwaliteit van de dienstverlening willen waarborgen en daarom stellen we tijdige betaling indien mogelijk uiteraard wel op prijs. Wij blijven sowieso hard doorwerken (vanaf huis) om te zorgen dat ook gedurende de komende onzekere periode Mijnrooster 24/7 online beschikbaar is en blijven we maximale support leveren per telefoon en e-mail, zoals u dat van ons gewend bent.

Wij wensen u en uw medewerkers veel gezondheid toe!

Mijnrooster team Hoofddorp