Callcenters

Personeelsplanning in callcenters

In een callcenter is personeelsplanning een kritisch proces dat ervoor zorgt dat de dienstverlening op het hoogste niveau blijft. Een callcenter is een dynamische werkomgeving waarin het aantal oproepen per uur, de duur van de oproepen en de aard van de vragen of problemen sterk kunnen variëren. Het is daarom essentieel om de juiste balans te vinden tussen de hoeveelheid personeel en de vaardigheden van het personeel om zo efficiënt mogelijk te werken.

.

Bent u benieuwd wat mijnrooster kan betekenen voor uw callcenter? Aarzel niet en neem direct contact op. Wij vertellen u graag over de mogelijkheden. Ervaart u liever zelf hoe de systemen van mijnrooster u kunnen helpen bij uw personeelsplanning? Vraag dan direct een gratis persoonlijke demo aan en ervaar het gemak van mijnrooster.

Callcenters | Klantenservice | Belcentrale | Belbureau

Onze klanten in deze branche

Personeelsplanning voor callcenters

Planning gebaseerd op berekende minimale bezetting. Inschrijven op openstaande diensten met filter van selecties. Diensten kunnen worden aangeboden op de online marktplaats.

Benieuwd hoe uw personeelsplanning eruitziet in mijnrooster?

Ervaar zelf hoe plannen met mijnrooster uw organisatie beter en efficiënter maakt.