Functionaliteiten & koppelingen

Mijnrooster beschikt over een heleboel functionaliteiten en koppelingen die erop gericht zijn om het overzicht te bewaren en online roosteren zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken.

Functionaliteiten mijnrooster

Een greep uit de mogelijkheden:

ATW Controle

Mijnrooster geeft een melding bij het overtreden van een ATW-regel. U hoeft dus niet meer bij elke handeling stil te staan bij de ATW-regels en kunt zo sneller plannen.
Meer info, klik hier.

Scenario planning

De scenario planning werkt ideaal om lege diensten te vullen. U ziet precies welke medewerkers over de juiste kwalificaties beschikken om de dienst te vullen.

Dubbele diensten

Mijnrooster maakt het mogelijk om meerdere diensten aan één persoon toe te kennen. Handig wanneer een medewerker tijdens de dienst meerdere taken uitvoert.

Standenregistratie (verlof, ziekte, onregelmatige uren)

In mijnrooster worden wijzigingen automatisch bijgewerkt, waardoor u altijd in één oogopslag ziet of u voldoende medewerkers hebt ingepland.

Mobiele omgeving

Door de mobiele omgeving heeft iedereen altijd en overal toegang tot mijnrooster. Medewerkers kunnen eenvoudig hun rooster bekijken, verlof aanvragen, diensten ruilen, etc.
Meer info, klik hier.

Tijdregistratie

Medewerkers zien zelf op welke tijden zij staan ingepland en kunnen op de dag zelf in- en uitklokken. U heeft hierdoor goed zicht op de gewerkte uren.
Meer info, klik hier.

Koppelingen met mijnrooster

Mijnrooster kan gekoppeld worden met verschillende applicaties, bijvoorbeeld voor het verwerken van de HRM- en loonadministratie. Gegevens kunnen hierdoor eenvoudig worden uitgewisseld. Een greep uit de mogelijkheden:

Benieuwd hoe uw personeelsplanning eruitziet in mijnrooster?

Ervaar zelf hoe plannen met mijnrooster uw organisatie beter en efficiënter maakt.