Al 20 jaar het meest complete systeem voor online personeelsplanning
Voor 4 tot 4000+ medewerkers
Met mijnrooster kiest u voor een personeelsplanningsysteem dat écht bij uw organisatie past. Wij werken niet met kant-en-klare planmodules, maar met een overzichtelijk systeem dat precies de informatie toont die uw organisatie nodig heeft. Nu en in de toekomst. Dit maakt mijnrooster populair onder zowel grote als kleine organisaties.
Mijnrooster voor administratie- en accountantskantoren
Efficiënte koppeling met uw loonadministratie
Mijnrooster kan gekoppeld worden met verschillende applicaties voor het verwerken van de loonadministratie. Hiermee beschikken uw klanten over één compleet en overzichtelijk systeem voor personeelsplanning, urenregistratie en salarisverwerking. En dat biedt ook voordelen voor u als administrateur of accountant.
De voordelen van Mijnrooster voor uw personeelsplanning
- Zeer overzichtelijk
- De juiste mensen op de juiste plek
- Besparing van tijd & geld
- Meer betrokken medewerkers
Klantervaringen



Een greep uit onze klanten
Ons systeem voor online personeelsplanning is populair bij uiteenlopende organisaties – van groot tot klein.
Benieuwd hoe uw personeelsplanning eruitziet in mijnrooster?
Ervaar zelf hoe plannen met mijnrooster uw organisatie beter en efficiënter maakt.