Alle functies op een rij

Home»Personeelsplanning»Alle functies op een rij

Basisadministratie organisatie en medewerkers

Moeiteloos beheer van de organisatiestructuur, functies, NAW-gegevens, contactgegevens, arbeidsverhoudingen, kwalificaties en dienstroosters van uw medewerkers.

Basisplanning medewerkers

Op eenvoudige wijze diensten inplannen voor één of meerdere weken die dan over een langere periode herhaald worden.

Mijnrooster folder

Standenregistratie (verlof, ziek, onregelmatigheid)

 Wijzigingen worden automatisch bijgewerkt waardoor u altijd beschikt over de laatste stand van zaken en in een oogopslag kunt zien of u voldoende medewerkers op de juiste tijdstippen hebt ingepland.

Taakbeheer en planning

Probleemloos roosteren van bijzondere taken (met de benodigde kwalificaties) voor specifieke functietypen binnen bepaalde organisatieonderdelen. Dankzij de grafische weergave van taken en beschikbaar personeel ziet u direct of er voldoende gekwalificeerd personeel aanwezig is. 

Vakantieplanning

Uw vakantieplanning maakt u in mijnrooster eenvoudig met behulp van uw medewerkers.

Personeelstraining

Personeelstrainingen kunnen apart ingevoerd worden, evenals nieuw behaalde vaardigheden van medewerkers.

Terugkoppeling procesdata

Alle gegevens uit het personeelsplanningproces worden automatisch opgeslagen en kunnen verwerkt worden tot een rapportage of exportbestand.

CRM en HRM gebundeld

De mogelijkheid om klanten en relaties in één oogopslag overzichtelijk te krijgen in de CRM oplossing van mijnrooster. Adressen, contactpersonen, producten van relaties/klanten, maar ook een overzicht van de mutaties en zakenrelaties worden hier makkelijk bijgehouden.

Non stop back-ups

mijnrooster biedt een zeer solide architectuur en maakt gebruik van een uiterst modern rekencentrum, met uitstekende fysieke en softwarematige beveiliging. Dankzij de continue back-ups van alle gegevens gaan geen gegevens verloren.

Geschikt voor al uw medewerkers

mijnrooster is niet alleen voor planners, maar voor al uw medewerkers. Zij kunnen zelf persoonlijke wijzigingen als vakantie, verlof en afwezigheid aanvragen en aanpassen.

Volledig en dynamisch overzicht van alle personeelsadministratie

mijnrooster koppelt medewerkers automatisch aan alle functionaliteiten binnen mijnrooster. U kunt zelf bepalen voor welke functies u mijnrooster allemaal wilt inzetten.

Werken vanuit de Cloud

Met mijnrooster werkt u vanuit de cloud. Dit heeft veel voordelen! U heeft geen kosten voor de aankoop van de software, wij onderhouden en updaten de software voor u waardoor u altijd beschikking heeft over de laatste versie. U heeft geen eigen back-up faciliteiten en veiligheidsvoorzieningen nodig én u kunt altijd en overal werken.

ATW Controle

Bij het maken van uw planning zijn er ATW-regels waar u zich aan moet houden en afhankelijk van de branche nog extra regels. Als u gebruik maakt van mijnrooster voor het maken van uw planning en mutaties krijgt u bij het overtreden van een ATW-regel een melding. Zo hoeft u zelf niet meer bij elke handeling stil te staan bij de ATW-regels en kunt u meters maken met uw planning.

Lees meer

Tijdregistratie

Onze biometrische module identificeert medewerkers met behulp van de finger scan in plaats van de pasjes en vaak verloren badges, password, of sleutels. Omdat medewerkers gevraagd wordt hun vinger te laten lezen ter identificatie, wordt fraude onmogelijk terwijl de accuratesse enorm toeneemt. Hierdoor is het ook mogelijk steeds accurate salaris rapporten te produceren en kosten te reduceren.

Lees meer

Mobiele omgeving

Door uw mijnrooster versie te bezoeken via uw internet browser op uw smartphone komt u automatisch op de mobiele versie van mijnrooster. In deze mobiele versie vindt u enkele mijnrooster functionaliteiten geoptimaliseerd voor uw smartphone.

Lees meer

Koppeling met salaris administratie

Door de koppelingen met de meest voorkomende loonadministratie systemen word de data betrouwbaar online overgebracht. Geen separate berekeningen meer achteraf.

Rapporten

In mijnRooster bestaat de mogelijkheid van praktisch alle aanwezige data een rapport te draaien. Deze rapporten kunt u dan eventueel afdrukken of exporteren naar Excel.

Overzicht afwezigheid

Via het overzicht afwezigheid kunt u een visueel overzicht genereren van de afwezigheid in een specifieke periode. U kunt zelf bepalen welke typen afwezigheid hierin getoond worden om het zo overzichtelijk mogelijk te maken. Zo kunt u in één oogopslag zien hoeveel personen er met verlof zijn op een specifiek moment.

Notities

Het is in mijnrooster mogelijk notities en/of acties aan te maken en die als een overzicht te zien bij zowel de persoon die de notitie/ actie aanmaakt als bij de persoon waarvoor deze bedoeld is. Aan deze notities kunt u eventueel bestanden toevoegen.

Organisatie structuur

De structuur is de indeling van uw organisatie waarop personen ingepland kunnen worden. Denk bijvoorbeeld aan locaties, afdelingen, werkplekken, ruimtes etc. Elk structuur onderdeel dat u aanmaakt kunt u gebruiken om diensten op te plannen en de bijbehorende uren worden dan ook op dit onderdeel geregistreerd zodat u op een later moment een rapport voor dit specifieke onderdeel kunt genereren.

Dubbele diensten

Bij sommige klanten was er behoefte aan een toevoeging die het mogelijk maakt om meerdere diensten aan één persoon toe te kennen. Onder andere in situaties waar personen tijdens hun dienst meerdere taken uitvoeren. Deze toevoeging hebben we nu ontwikkeld en kan op aanvraag ingeschakeld worden.

Scenario planning

De scenario planning is een manier om lege diensten te vullen. Als u gebruik maakt van kwalificaties zal de scenario planning enkel de gekwalificeerde personen voor de lege dienst tonen.

Vandaag nog aan de slag met mijnrooster?

Wilt u vandaag nog aan de slag met mijnrooster en zelf ervaren hoe goed een online planningsapplicatie kan werken? Start dan nu uw 30 dagen proef versie en begin vandaag nog met plannen!


Probeer mijnrooster gratis

Nieuwsgierig naar wat mijnrooster voor u kan doen?

Met een quickscan kunnen wij u binnen één dag inzicht geven in de huidige status van uw planningsproces én bieden we u een verbeterplan. Uiteraard kunnen we u na deze quickscan helpen met de implementatie van de verbeterpunten.

Vraag een quickscan aan