Onze klanten over mijnrooster
Wij vertellen graag over mijnrooster maar het is natuurlijk ook heel belangrijk wat onze klanten van ons vinden. Op klantenvertellen.nl kunt u al onze reviews vinden en zelf ook een review achterlaten.
"Het mooie van mijnrooster.nl is dat het zo flexibel is"
~Yvonne van Alst, Personeelsadviseur Ataro
Met verschillende teams en zestien locaties in Zevenaar – van zwembaden tot sporthallen en buitensportaccommodaties – is de personeelsplanning van Ataro complex. Mijnrooster.nl maakt de uitdaging van het roosteren een stuk eenvoudiger.
Lees verder >>
“Ik heb alleen maar goede ervaringen wordt altijd naar volle tevredenheid geholpen”
4/5
~Paula, Leiden
“Bij onduidelijkheid over het programma ondersteund de hulpservice altijd erg goed!”
3.5/5
~Joury vd Veek, Katwijk
"Mijnrooster scheelt ons uren werk"
~Nicki Visser, ICT medewerker ABC
Voor vijftig medewerkers printte The American Book Center elke maand de roosters. Dat leverde behalve een flink pakket papier vooral ook erg veel extra werk op. ‘Een waste of time’, noemt ict-medewerker Nicki Visser het. Dat was de situatie in 2015. ‘We gingen op zoek naar een goed alternatief en kwamen uit bij mijnrooster van pLAN8.’
Lees verder >>
"De samenwerking met mijnrooster.nl ontzorgt en maakt roosteren weer leuk"
~Chantal Toor, Functie Manager Operations Hampshire Hotel Delft Centre
Verschillende werktijden, veel afdelingen en regelmatig wisselingen in het personeelsbestand. In de hotelbranche is personeelsplanning en urenregistratie een uitdaging. Hampshire Hotel Delft Centre zocht naar vergemakkelijking en vond dat in mijnrooster.nl.
Lees verder >>
“Altijd snel reactie en een goede oplossing.”
5/5
~Mary, Dongen
“Dankzij MijnRooster heeft iedereen in de organisatie inzicht in zijn rooster, verlof en andere standen.”
4.5/5
~Wiebe, Ede
“Vanaf begin dat we ermee zijn gaan werken loopt het als een trein”
~Joyce Buunk, Managementassistent Houtop
Altijd bij de hand; je vinger om in te klokken voor de werkdag. Houtop Professional Food gebruikt sinds 2019 de fingerprintreader voor tijdregistratie van mijnrooster. Praktisch en gebruiksvriendelijk — precies waar Houtop naar zocht.
Lees verder >>
“De service en reactie op vragen is heel goed. Dat vind ik echt een groot voordeel.”
~Heidi Geerts, HR-medewerker van Kleertjes.com
Al bijna twintig jaar verkoopt kleertjes.com online kinderkleding en schoenen. Sinds kort biedt het bedrijf ook speelgoed en babyverzorging aan en wil het uitgroeien tot een compleet kinderwarenhuis. Die ambitie vraagt een flexibel systeem, dat kleertjes.com in 2016 vond in mijnrooster.nl.
Lees verder >>
“Goede service en duidelijke uitleg, elke keer weer.”
5/5
~Sandra, Oosterhout
“Prettige samenwerking en korte lijnen”
4/5
~Alida Soepboer, Groningen
"Die korte lijnen en flexibiliteit vind ik heel prettig"
~Carien de Vlieger, HR Manager Apcoa Parking
Met vijftig medewerkers en parkeergarages in dertien steden groeide de urenregistratie en roosterplanning van Apcoa Parking Nederland uit het Exceljasje. HR-manager Carien Voorn zocht daarom naar een nauwkeurigere en overzichtelijkere planningstool die ze kon koppelen aan hun loonadministratiesysteem loket.nl.
Lees verder >>
“Je kunt het zo uitgebreid maken als je wilt.”
~Yoka Kock, Bedrijfsleider De Nachtegaal
2009: pennen- en potloodstrepen, hier en daar de namen doorgestreept of weggegumd; zo ongeveer zag de planmap van restaurant zalen De Nachtegaal in Schijndel eruit. Bovendien lag die map altijd in het zalencentrum zelf, waardoor de 45 medewerkers er thuis geen inzage in hadden. Hoe anders is het nu: de planning staat online via mijnrooster.nl.
Lees verder >>
Nog nooit zo’n soepele implementatie van een software programma.
4.5/5
~Edith, Utrecht
Wij zijn inmiddels een aantal jaren klant en we zijn zeer tevreden over de samenwerking.
5/5
~Bastiaan, Terborg
“Het is een roostersysteem dat is opgesteld door een bedrijf dat verstand heeft van roosters.”
Huib Sacré, Manager human resources Europe van ERS Railways
In Nederland gebruikte ERS Railways een sterk verouderd roosterprogramma, en was daarom op zoek naar een gebruiksvriendelijk systeem dat het inroosteren van de werknemers zou vergemakkelijken. Wensen: het eenvoudig doorvoeren van wijzigingen zonder dat het veel tijd of werk kost, internationaal te gebruiken, en het online beschikbaar zijn van de applicatie.
Lees verder >>
"Geen omkijken meer naar"
~Henk van Moorsel, Hoofd Administratie Adruu
Naast vast personeel maakt Adruu ook gebruik van personeel via uitzendbureau’s. Eén keer per week logt het uitzendbureau zelf in bij mijnrooster en haalt de gewerkte uren van haar personeel uit het systeem. Hierdoor is het voor Adruu niet meer nodig om zelf de uren bij elkaar te zoeken en door te sturen naar het uitzendbureau.
Lees verder >>
Altijd heel vriendelijk en behulpzaam bij onze vragen en verzoeken!
5/5
~Nicolette, Amsterdam
Kort en krachtige aanpak, als je vragen heb vinden ze altijd een oplossing!
4.5/5
~A van den Boogaard , Oud-Beijerland
“Compleet en overzichtelijk planning systeem”
~Stadstriathlon Weert
We organiseren 1 x per jaar een 3-daags evenement met hulp van gemiddeld zo’n 400 vrijwilligers van andere sportverenigingen. Met behulp van mijnrooster.nl kunnen onze vrijwilligers via de website inschrijven en worden gelijk in mijnrooster.nl geplaatst incl. hun kwalificaties, beschikbaarheid en de vereniging waar ze vanaf komen.
Lees verder >>
Benieuwd hoe uw personeelsplanning eruitziet in mijnrooster?
Ervaar zelf hoe plannen met mijnrooster uw organisatie beter en efficiënter maakt.